ΝΕΑ

21/3/13

Οταν η ντουλάπα δεν βοηθάει :) Fashion story

"τι να βάλω πάλι σήμερα;"
"Αμάν παιδί μου , τόσα ρούχα έχεις, πάρε κάτι απο την ντουλάπα κα βάλε."
"Τι να εξηγήσω τώρα στη μάνα μου. Οτι η κυρία Σιχαμένη στο γραφείο νομίζει οτι είναι η καλύτερη; ή οτι σνομπάρει κάθε ντύσιμο και κάθε εμφάνιση και κορδόνεται σαν να είναι σταρ του Hollywood;"
αυτή δεν είναι η ντουλάπα μου και σίγουρα ούτε η δική σου!!!
Πρέπει σήμερα να την αποστομώσω. Να φορέσω αυτό το κάτι που θα την κάνει να σκάσει.....η Σιχαμένη.....
Κι αναρωτιέμαι:
Τι ζητάει μια γυναίκα για να είναι ευτυχισμένη;
Λίγα όμορφα ρούχα, υπέροχα αξεσουάρ για να τα συνδιασει και φυσικά πολλά παπούτσια και τσάντες.
Ε εντάξει αν ήταν και σε μεγάλη ποσότητα θα ένιωθα λίγο καλύτερα

Εντάξει λοιπόν ας οργανωθώ. Φόρεμα στη δουλειά; Με τίποτα. Θέλω κάτι άνετο βολικό αλλά και σικάτο (χα όχι που θα μου την βγεις κυρά μου)
Είπαμε απλά και καθημερινά, εξάλλου στη δουλειά πάω όχι για clubbing (που λεφτά) ούτε θα πάω να κάνω το μοντέλο (εντάξει ίσως λίγο γιατί η Σιχαμένη καραδοκει)
Τζιν, πουκαμισάκι και φυσικά σακάκι.

κι έτοιμη!!!!!!!! τα ταααα

"Παιδί μου που πας έτσι;" φωνάζει κι η μάνα.......Τι ; χάλια είμαι;
Μα είμαι αρκετά σικάτη και μοντέρνα με διαχρονικά κομμάτια και φυσικά elegant.
"Ελα εδώ παιδί μου. Δεν βλέπεις την Σόφη στη δουλειά σου ποσο κομψή και προσεγμένη είναι;" Ε αυτό ήταν....όχι και απο την μάνα μου να ακούω για την Σιχαμένη......δε φτάνει που την τρώω όλη μέρα στη μάπα.....γιατί ; τι έχει καλύτερο εκείνη απο εμένα;
"Πάμε να σου πάρω μερικά πράγματα που θα συμπληρώσουν το σύνολο σου και θα είσαι εξίσου κομψή. Αντε πάρε άδεια μια ωρίτσα και πάμε."
Γκρρρρ λες και είμαι μωρό...αλλά άντε να της πω όχι....θα γίνει Βοσνία.......ας πάω και μετά τα ξεφορτώνομαι όλα τα γεροντίστικα που θα μου φορτώσει.

"Μαμά γιατί έκατσες στον υπολογιστή; Δεν θα φύγουμε;" Πλάκα μου κάνει; Εγώ πήρα άδεια κι εκείνη στρογγυλοκάθησε στην οθόνη του υπολογιστή....ΕΛΕΟΣ
"Που ζεις κόρη μου; Ολες οι αγορές πια γίνονται online. Που θες να τρέχεις και να ψάχνεις; Μια μέρα δε σου φτανει. Ελα κάτσε δίπλα να τελειώνουμε"
Ας το καταπιώ κι αυτό .....η μάνα μου ψωνίζει online!!!!!Τι άλλο Θέε μου σήμερα;
"Λοιπόν ακου να μαθαίνεις κόρη....παρακολουθώ μια ομάδα στο facebook το For Gifts & Κους Κους, πολύ καλά κορίτσια όλα και φοβερές προτάσεις. Μια μέρα είδα κάτι εξαιρετικά μοντέρνα αξεσουάρ και σκέφτηκα οτι θα σου ταιριάζουν γάντι. Μπήκα στην σελίδα της εταιρίας και είδα οτι ψώνιζε ένα σωρό νέος κόσμος και όχι μόνο και όλοι έλεγαν τα καλύτερα και απο τιμές σούπερ.....για δες να διαπιστώσεις και μόνη σου."
Fairydrop περίεργο όνομα....για να δούμε τι βρήκε πάλι

Πλατφόρμα peep toe, διχρωμία απο σατέν.
Υψος πλατφόρμας 4 εκ.
Υψος τακουνιού 13,5 εκ.
Ουάου......υπέροχο παπούτσι και ταιριάζει γάντι με το ντύσιμο μου......μια νότα κόκκινου και ξεχώρισα......Φάε τη σκόνη μου κυρία Σιχαμένη χαχαχαχαχαχα

Για να δω τι άλλο έχει;










Γυναικεία τσάντα δερματίνη με τρουκς.Διαστάσεις 35 χ 35





Τέλεια τσάντα για να την συνδιάσω με το ντύσιμο μου. Κι εξωτερικό πορτοφολάκι για τα ψιλά της Αττικής οδού, το κινητό και τα κλειδιά ΤΕΛΕΙΑ..... I loved it





Ρολόι με μπρασελέ απο συνθετικό δέρμα με τρουκς και αλυσίδες.




Ρολόι ή βραχιόλι; Αυτό είναι τέλειο τα συνδιάζει και τα δυο και μπορώ να βάλω κι άλλα αν θέλω. Εξάλλου η μόδα επιτάσσει πολλά βραχιόλια φορεμένα μαζί.....Ας μην το παρακάνω όμως.......











Μακρύ κολιέ της σειράς Depp με λουλούδι από ορείχαλκο,κόκκινα,μαύρα και διάφανα κρύσταλλα

και νομίζω αυτό το κολιέ ολοκληρώνει το σύνολο. Εχω την αίσθηση οτι η Σιχαμένη θα σκάσει απο την ζήλεια της χαχαχαχαχαχαχα









Λοιπόν μαμά δεν περίμενα οτι θα το έλεγα αλλά είσαι θησαυρός. Παραγγειλέ τα και μην ξεχάσεις να τα πληρώσεις (ε είπαμε αφού με έβαλες στην πρίζα τα έξοδα δικά σου χιχιχιχιχιχιχιχι)

Εσύ ποια θα διάλεγες; για το συγκεκριμένο ντύσιμο;
Περιμένω την γνώμη σου καθότι πρέπει να κατατροπώσω την Σιχαμένη και θα το κάνω......Με τη δική σου βοήθεια.
Μπες στο Fairydrop και πρότεινε μου κι άλλους συνδιασμούς. Τελικά το να ακούς την γνώμη κι ενός δικού σου ανθρώπου βοηθάει......

Θα επανέλθω με όλα τα καυτά νέα και του πως έκανα την Σιχαμένη να σκάσει χιχιχιχιχιχι :)

Δημοσίευση σχολίου

 
ΠΑΝΩ